Busqueu en aquest bloc

Montblanc des d'Italia


Aquesta és la samarreta de l'estiu, cada any abans de marxar de vacances la faig, aquest any però ha arribat després. De tal manera que aquesta és una de les muntanyes que vam veure, el majestuós i emblemàtic Montblanc, vist des d'Itàlia, que seria llavors Monte Bianco. Amb aquesta muntanya es va iniciar l'alpinisme.

Mireia 5 anys

La meva nineta té la seva samarreta així la portem junts i en agrada molt.

Jordi 8 anys
Avui és l'aniversari del meu fill Jordi, en fa ja 8, com passa el temps, que gran t´has fet, quina personeta que tinc.
T'agrada moltíssim la muntanya i d'ella treuràs vivències que mai oblidaràs, potser viuràs situacions dificils que et faràn més fort i et serviràn per superar-te i veure fins on pots arribar.
Estima-la sempre Jordi.
T'estimo moltíssim.

Montse 41 anys
Bé, jo també faig anys, ja 41 aquest any i com no dir que l'experiència és un punt molt gran per valorar, cada any que passa està més clar.


Aquestes són les 3 samarretes que avui duem tots tres, m'encanta :-)


Com l'any passat a l'esquena duem el símbol de:
jo + estimo + la muntanya



I aquí teniu una part de la muntanya en foto des d'on he tret l'imatge per fer les samarretes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada