Busqueu en aquest bloc

Xixi amb lluna per Eli. Viatge a Sant Feliu de Guíxols.

Eli

Aquesta samarreta i l´altre tenen una bonica história, aquesta de la Xixi arriba arran de la del Goku que hi ha al més avall.
L´any passat li vaig regalar al meu germà la samarreta on el goku està a contrallum amb la Bola de Drac número 4.



Va agradar a tothom que la va veure i també a l´Eli la noia del forn de pa on va el meu germà, doncs li va captivar la samarreta per un detall que hi surt, un detall que per prodència no anomenaré però que fa molta gràcia la veritat. Llavors per aquest motiu va dir-li al meu germà que en volia una exactament d'igual pel seu marit.


El seu marit pel que em va dir també va ser un fidel seguidor de la sèrie, llavors ella volia també una samarreta que anés aparellada amb la del seu home, ella tenia clar que volia la bola o alguna cosa rodona, i qui hi estigués la dona del Goku, la Xixi.


Doncs al final arriba la Xixi amb el fons d'una lluna on aquesta en la sèrie també té una paper important, però la Xixi no la podia fer a contrallum ja que no es distinguiria molt bé qui es, per tant aquí la teniu amb tota la seva gràcia quan era més joveneta, ja que el Goku és quan era petit.

Enllaç a la samarreta d'origen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada