Busqueu en aquest bloc

Nineta Gorjuss per Edith, Mireia, Olaia i Luna. Samarreta blanca maniga llarga.

Samarreta per Edith

Edith 6 anys
Edith espero
que t´hagi agradat molt la samarreta, s´assembla una mica a tu, no troves?
Felicitats princesa!!


 Samarreta per Mireia

Mireia 3 anys
Primer vaig pintar la samarreta d'Edith i és que em va agradar tant i tant que li vaig preguntar a la Mireia si volia una per a ella, i és que sempre que veu aquestes ninetes em diu: - Em pintes aquesta mama .... I aquesta també .... i aquesta .... li agraden molt i a mi, i fins i tot a la professora de Jordi!


Aqui podeu veure les dues samarretes iguals però diferents.


Samarreta per Olaia

24/12/13
Olaia 6 anys
 Li hem volgut fer una samarreta com detall.
Bon Nadal !!


Samarreta per Luna

9/05/14
Luna 7 anys
 Li hem fet una samarreta personalitzada per l´aniversari de la companya de classe del Jordi la Luna.
Per molts anys Luna.
Tant el Jordi com la Mireia s´ho vam passar molt bé!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada