Busqueu en aquest bloc

Gogeta SSJ4 per Jordi. Samarreta blau marí maniga llarga.

Jordi 6 anys
Feia bastants
dies que no li pintava un Goku al meu fill i vam quedar que els miraríem a l'ordinador per triar un que li agrades perquè jo li pintés en una samarreta .
Ell tenia clar el que volia , jo cada vegada veig que hi ha tot un món darrere d'aquesta sèrie que en la meva infància també veia , he de dir que m'agradava molt quan Goku era petit , quan es va anar fent gran i havia de lluitar amb tot el món, ja no m'agradava tant , però veig que el seguia veient perquè recordo molts personatges de la sèrie , i és que al meu germà el seguia amb delit i clar jo també ho veia .

Ara he de confessar que cada dia espero la sèrie a veure que li passarà al Goku o els altres personatges que surten a la sèrie . La meva filla Mireia li passa com a mi quan era petita , quan es tracta de lluites no vol saber massa cosa. El que si té clar és que vol que surti Bulma , i altres personatges que no estan tan relacionats amb la lluita però que suten a la sèrie .

Doncs bé aquí està el Gogeta SSJ4 que es tracta de la fusió de Goku amb Vegeta , he de dir que el Goku transmet sempre la superació de si mateix per poder combatre i superar els obstacles ( personatges ) que se li presenten cada vegada , és un fons important que volia dir .



Aquesta es la imatge del dibuix de la samarreta.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada