Busqueu en aquest bloc

SORTEIG

SORTEIG

d’una SAMARRETA
personalitzada pintada a mà

Amb el disseny que volgueu i si no ho sabeu no us preocupeu que idees en sobren!!

El 14 de setembre farà 1 any que vaig obrir el bloc i vull celebrar-ho amb tots vosaltres i aprofitar per agrair-vos la vostra confiança, sé que sona a tópic però realment és així, milers i milers de gràcies per haver confiat en mi.
Us ho agraeixo de tot cor.

Si voleu participar només heu donar-li a M'agrada (Me gusta) al facebook.

Farem un sorteig amb els meus fills ja que no tenim notari, i el mateix dia 14 de setembre sabreu si sou guanyadors.

Molta sort!!!

Moments previs al sorteig amb les papeletes sobre la taula i els meus fills impacients per treure el guanyador.



Teniu el video penjat al facebook!
VIDEO

Ja tenim GUANYADOR!!!


El guanyador ha estat Fidel, és qui em va fer la primera comanda, la sort l´ha triat a ell.
També he de tornar a dir que ell ha estat una persona crucial per fer realitat moltes i petites cosetes del bloc.
Gràcies Fidel de nou!
Enhorabona.
Ja em diràs que vols que et faci, que encara no m´has dit res.
Ja parlarem.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada