Busqueu en aquest bloc

Mandala per Montse. Samarreta blanca maniga curta



Aquesta es una samarreta que vaig fer en un moment que volia fer coses noves.
Aquest és el meu primer mandala, que espero fer-ne molts.
No es que m´hagi quedat especialment bé, però no sé perquè m´agrada posar-me-la.
Aquest mandala el vaig anar fenta poc a poc. Es més complicat del que un es pensa. Normalment hi ha plantilles i tu pintes el dibuix.Es tot un art fer-los. Els Lames en fan uns espectaculars amb sorra molt fina de colors que van deixant caure i omplint el dibuix. Es una passada, jo vaig tenir la SORT de poder-ho veure amb els meus ulls.
Desprès de tenir tanta feina, perquè triguen dies entre uns quant,el desfan. Ho fan perquè es una tècnica de relaxació.Diuen que segons cóm el pintis i els color que hi posis, poden llegir com ets o com estàs anímicament. Si no els coneixeu de debò que val la pena veure el que fan els budistes, son preciosos.

No ho he pogut resistir, mireu quina preciositat. BUA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada