Busqueu en aquest bloc

Fórmules per Josep. Samarreta blanca maniga curta


Aquesta em va costar d´acabar-la. En principi com que estava amb el tema de les empremtes de mans, vaig pensar que un regal bonic pel meu germà, el seu tiet, podia ser una samarreta amb mans, però es que al final també van posar els peus!!!
El meu marit subjectava a cada nen i jo els hi mullava el peu i pintàvem la samarreta. La Mireia bé ja que pesa uns 12 quilos però el Jordi que pesa 17 o 18 quilos deu n'hi do la força que va tenir que fer el seu pare per aguantar-lo bé i no hi hagués cap accident.
El peus amb una sucada de pintura n´hi havia prou ja que volia fer un degradat.
La samarreta en principi tenia el cor, el melic, les mans i els peus. Però el meu marit va dir que quedava apagada i que li poses alguna cosa més. 
Vaig estar com una setmana pensant, no tota l' estona eh!!! què li podia fer, perquè a una samarreta de noi no li podia posar la Monina!
Havia de ser original i vaig pensar: Perquè no poso formules matemàtiques?  I vaig estar buscant per Internet formules, el nombre PI el tenia clar, i com que es tant llarg tenia molt joc. Les formules van ser una mica complicades perquè havien de ser "boniques". I mirant mirant també vaig trobar la simbologia dels planetes i la velocitat de la llum i del so, no podia faltar. I així va quedar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada