Busqueu en aquest bloc

Marc, David i Jordi samarreta de Goku llegendari

Marc 9 anys
 Tot va començar un dia quan vaig rebre un missatge de whatsapp, era el Marc a través del móvil de seu pare, em deia que pel seu aniversari volia aquesta samarreta i em passava la foto de segons ell Goku llegendari.
Al principi no sé si parlava amb el pare, després amb la Mare. Total que "l'encàrrec" ja me l´havia fet.




Aquí tenim el detall de l'esquana amb el nom i una estrella.

David 9 anys
 Doncs la história no acaba aquí, degut a que el Marc i el David feien els aniversari junts i com que amb el meu fill són molt amics, vaig pensar de fer la mateixa samarreta però amb els colors canviats, crec que al David li agrada molt el Goku quan té el cabell groc, al meu fill Jordi li agrada amb el cabell Blau, total que he fet les tres samarretes semblants.



Jordi 8 anys
 I aquesta és la tercera samarreta, la del Jordi, ells a més diuen que es el Goku llegendari i encara realça més la importància de les samarretes.




David, Marc i Jordi
 Aquí estàn les tres samarretes


I el detall de l'esquena amb els noms.


Aquí podeu veure la foto que em va enviar el Marc.


I aquí els tres protagonistes de la petita història.
Són els tres magnífics.
Per molts anys !
Sou grans !!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada