Busqueu en aquest bloc

Samarreta com a vestit transformat en Llop Marsupial dels Germans Kratt

Jordi 8 anys
Tant al meu fill com a la meva filla els hi agraden moltíssim els Germans Kratt, ja fa temps els hi vaig fer a cadascun una samarreta, al Jordi amb el Martin i el Chris, i a la Mireia amb l'Aviva i la Koki.
Però aquest anys té un toc especial i és que al curs del Jordi havien de triar un tema per trevallar i tots els companys van escullir el que mes els hi agradaria, el meu fill va triar el Llop Marsupial un animal molt interesant i extingit.
Sempre li havia atret aquest animal, doncs per sorpresa de tots a casa és el tema que han triat per trevallar a la classe.
El meu fill ho tenia molt clar:-mama m'has de fer una samarreta amb les franges i el cercle com si fos el Martin Kratt i al centre m'hi dibuixes el llop marsupial-.
Doncs ja la tenim aquí.
Està tant cofoi de dur-la, l'hauria portat tota la setmana si no es perque es tiren per terra i jugen per tot arreu ;-)




Marc 8 anys
Doncs ara arriba la samarreta pel Marc amb el llop marsupial però com si fos el Martin Kratt, l´altre germà.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada