Busqueu en aquest bloc

Nineta Gorjuss per Montse. Samarreta blava maniga curta.


Montse 39 anys

Des que vaig descubrir aquests dibuixos no he parat de observar-los, admirar-los i quasi encantar-me, la seva senzillesa em captiva. 
Durant molt de temps m ´he preguntat quina era la meva preferida i es que no hi havia cap, totes m´agradaven, però no hi havia preferida, el conjunt d´elles era la meva preferida.
Aquesta temporada la autora m´ha clipsat amb les 3 noves ninetes, i aquesta és la meva preferida, ella també ha evolucionat, la forma, els tons, les llums, els vestits, tots per millorar.



I es que vaig trobar varies coses que necesitava i d´altres que no tant ;-P i es que faltava la germana samarreta per completar el conjunt, encara que tinc la idea de pintar-me una motxilla per completar-ho totalment.
Ja veieu fins a quin punt m´agraden.


Les seves germanetes....
Estic més contenta que un gínjol!!!



I aquí estic jo, encantada de portar la meva samarreta!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada