Busqueu en aquest bloc

Nom de Mireia. Samarreta fucsia maniga curta.

Mireia 3 anys
Aquest diumenge vam fer quasi tots els de casa una petita cursa prop de casa. Tant el Jordi com la Mireia van correr 200 metres, semblava poca cosa, però quan hi erem, jo vaig pensar ... és bastant això per ells, sobretot per la meva petitona.
I com no li vaig fer una samarreta deportiva que poses el seu nom. Sobretot ha de ser rosa, perque sino no la porta tant agust.



Aquí esta l´equipació que portava amb el seu primer dorsal.


Aquí estàn els meus artistes!!!


El dimecres va ser el sant de Jordi i clar la Mireia no podia ser menys, ella també volia el seu pastis sigues el seu sant o no.
Doncs li vaig fer un pastís amb la Barbie.
Ho vaig fer amb ells dos, com sempre es bastant aventurer fer un pastis amb tots dos al voltant, però ens ho passem bé.

Pastís amb Barbie per Mireia
Aquesta és una de les meves altres aficions, els pastissos, de sempre m´ha agradat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada