Busqueu en aquest bloc

Bosseta confeccionada i pintada per monQK. Tot a mà!


Després de fer una bosseta per a la meva mare més senzilleta em vaig decidir a complicar-me una mica, no tinc remei .... 

I bé aquí teniu el resultat, he tingut diferents problemes a l'hora de fer la deguy a mà la meva NO experiència, he de dir que la vaig haver de tornar a fer perquè tot té el seu secret en aquest món. 
Així puc dir que la feina de tallar i cosir està poc valorada ja que cal saber-ne. 
Però després hi ha la recompensa de veure l'acabat. 

He de dir també que la meva mega / mini màquina de cosir m'ha donat molts problemes, és el que té comprar coses barates però no volia gastar més, ja que volia primer provar com m'anava. 

Doncs aquí la teniu la meva bosseta. La nena està en principi no havia d'anar però es que no podia deixar de pintar alguna cosa, encara que sigui una ballarina senzilleta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada