Busqueu en aquest bloc

jQuery per Josep. Samarreta negra maniga curta

Samarreta per Josep 35 anys

Mail del meu germà (té el seu propi diccionari ,-)
Ho podia demanar a la botiga d' estampació de samarretes...pero las samarretes ke fan...keda amb akells plastiks ke a mi no magraden...gaire...i amb les teves pintures keda mol mol xulo...
bueno...la samarreta hauria de tenir un logo davant...i lletres darrera...


...
pel darrera:
kom veus és llarg i amb karacters rarus...per aixo ke jo tampoc ho vaig veure klar...pero a veure ke dius...
akest text hauria de okupar la major part de la part de darrera...centrat verticalment...i alineat a l'esquerra per dir-ho duna manera...
i la identació és important mantenir-la...és a dir...ke si una linea komença a partir del 2 karacter...he de ser així...
bueno...kualsevol dubte o komentari ja má diràs...



Per fer el logo de davant vaig tenir cura de seguir les mateixes corbes per intentar que fos idèntic, crec que ho he aconseguit, hem de pensar que la mà comet errors que normalment pintat no es poden corregir o sigui que havia de tenir molta cura.
La part posterior em feia més por fer-la, i vaig estar pensant com fer-ho per no cometre errors, i al final he de confessar que ho vaig calar, amb una tauleta de vidre que tinc i una llum asota. El meu germà em va enviar diversos arxius de com havia de ser el text, havia d'alinear les lletres, conservar tots els espais que m'havia posat, era massa mil · limetrat, era la millor opció, encara que no m'agradi fer-ho així.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada