Busqueu en aquest bloc

Nen pensant per Amat. Samarreta groga maniga curta

Samarreta per Amat quasi 6 anys
Aquesta és una samarreta amb molt contingut i rehibindicativa.

La Cristina la mamà de l'Amat em va dir:
...
Ideea: per la part del davant es veuria un nen (semblant a l’Amat; se suposa que és ell) amb gest pensatiu, com mirant cap al cel, davant d’una taula, amb dos o tres llibres al voltant i un llapis als llavis. Saps el pòster que té a la seva habitació on es veu el cap d’un nen que està llegint i del qual surt tot tipus d’objectes? Bé, una cosa semblant però com t’he descrit. El cap del nen davant la taula ocuparia tota la part del davant.

Per la part del darrera, en majúscula, el text següent:

L’EDUCACIÓ M’HA D’AJUDAR A CONVERTIR-ME EN UN CIUTADÀ LLIURE I CRÍTIC, NO EN MÀ D’OBRA BARATA I SUBMISSA.

       NO A                                                                              NO A
LA LOMCE                                                                 LES RETALLADES


He intentat plasmar el que em va dir, quan vaig fer el dibuix vaig veure que no quedaria molt bé posar més llibres. Tenia una mica d'inquietud quan li vaig donar. Però crec que li ha agradat.

Aquest és l'esbós que vaig fer al principi per veure com quedaria, i també per practicar el dibuix abans de passar a fer el dibuix a la samarreta.
Vaig veure que havia de demanar-li una foto del Amat, me la va passar, perquè vaig veure que els ulls en l'esbós eren massa de dibuix i volia que semblessin més als de l' Amat.
Quant a la posició vaig agafar el meu fill com a model per a la postura, el pobre no em va posar cap pega, jo li deia que posés la mà agafant bé el llapis, va ser un bon model, tot i així el resultat de la mà no m'ha quedat com m'agradaria. I també li deia que mirés cap amunt, li vaig fer unes quantes fotos i llavors ja em vaig veure encord de fer la samarreta. No ha estat una samarreta senzilla perquè he hagut de preparar-me-la abans i volia que quedés molt bé.



Espero que la dugui molt orgullós, perque ho pot estar del pares que te.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada