Busqueu en aquest bloc

Gerro per Merche

Gerro per Merche

Aquest és un regal per a una persona molt especial, Merche és una dona que ha treballat a l´escola bressol dels meus fills, una persona a la qual volen molt tots els nens.
El meu fill Jordi va ser
el primer a entrar, Jordi ha estat un nen que de petit li costava dormir i recordo com elles em deien i m'explicaven com havia passat cadascun dels dies.
Recordo que Merche li donava la ma a través de les branes del bressol perquè estigués tranquil i pogués dormir a gust.
Totes i cadascuna d'elles a aportat als meus fills valors, experiències, maneres de fer, comportaments els que ells han anat absorbint i ha fet que jo estigui tant i tan contenta d'haver-los portat a aquesta escola.

Amb Mireia el complicat va ser la primera setmana que la vaig dur amb gairebé 5 mesos de vida vaig haver de tornar a deixar un altre fill, estava tranquil · la perquè estava en bones mans, però ja dic que la primera setmana va ser difícil per a tots i totes i elles va estar al costat, i llavors a la setmana següent va canviar tot i ella ja es va sentir millor. Recordo com totes em recolçaven.

He donat aquest gerro a Merche perquè es jubila, però totes elles són persones esplèndides.

És curiós que a través dels meus fills he acabat coneixent gent magnifca que posseeixen un esperit molt gran, és difícil de vegades en aquest entorn de consumisme trobar gent amb la que veus que l'important són aquelles coses més senzilles.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada