Busqueu en aquest bloc

Nineta per Silvia, Mireia, Montse, Maria, Edith i Mónica. Samarreta rosa maniga curta

Samarreta per Mónica (cosineta)

14/05/13
La sisena...

Samarreta per Monica 2 anys




Mónica

Samarreta per Edith (amiga Jordi)

26/03/13
Samarreta per Edith 5 anys

Aquesta samarreta es per l´amiga de la classe del Jordi.
Bona gent amb un gran cor.



Samarreta per Maria (germana Marc)

19/03/13
Samarreta per Maria 3 anys

Aquesta es un altra samarreta per la germana del Marc (amic del cole del Jordi), la María, és una nena un anys més gran que la Mireia.



Samarreta per Montse (mama Mireia)

06/03/13


Samarreta per Montse 38 anys

Aquesta la torno a pintar per tercera vegada, aquesta vegada per mi, per anar igual que la meva filla, quines coses ....


Samarreta per Mireia


Samarreta per Mireia 2 anys

Aquesta samarreta la torno a pintar per la meva nena, em va agradar molt com em va quedar per Silvia, que per cert encara no ha nascut. Volia que ella també la tingués.






Samarreta per Silvia 

04/02/13


Samarreta ( 6M) per Silvia recent nascuda
No sé si us heu fixat mai en aquest tipus de nenes, són precioses i algunes molt delicades, m'agrada anomenar-les Ninetes. Són d'una noia que es fa dir Gorjuss, el seu nom és Suzanne Woolcott, és una il · lustradora escocesa i fa coses precioses, aquí teniu un dibuix que ha fet ella, jo l'he copiat i li he donat el meu toc només canviant els colors, i algun detall, però poca cosa.

Aquesta es la caixeta on van les samarretes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada