Busqueu en aquest bloc

Son Goku amb bola de drac per Héctor i Jordi. Samarreta blanca maniga llarga

 Samarreta per Jordi

Samarreta per Jordi 5 anys


Aquesta es la del meu fill i es que així la poden portar plegats i els hi agrada més.


Jordi

Samarreta per Héctor


Samarreta per Héctor 6 anys

Aquesta és una altra samarreta per a un company de classe del meu fill. Estan agradant molt les samarretes de Goku, així que he anat sobre segur i tornat a pintar un altre Goku.

El millor de tot és quan m´hi vaig acostar a l´Hector per donar-li un petó y felicitar-lo, ja quan la festa ja estava quasi acabada i estava l´ambient més tranquil i sense que jo li preguntés res em va dir: -"ahora ya tenemos camisetas de Goku el Jordi, el Marc y yo"- Jo amb això ja em dono per satisfeta.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada