Busqueu en aquest bloc

Goku pel Marc i Jordi. Samarreta vermell envellit maniga llarga

Samarreta pel Jordi

Samarreta per Jordi 5 anys


Doncs ja ha arribat la segona samarreta del Goku pel meu fill igual que la del seu amic Marc, avui la porten tots dos al col.legi. Super contents tots dos.
El millor de tot es que la mare del Marc em va dir que la porta des de que li vam regalar tot el dia, que no se la treu per res que li ha agradat moltissim, això es el millor de tot !!!


LA CANÇÓ

Samarreta pel Marc


Samarreta per Marc 6 anys

Aquesta samarreta és per l'amic de la classe d'en Jordi, el diumenge passat va fer els 6 anys i el divendres ho celebra amb tots els seus companys.
El Marc és un nen molt viu i molt alegre, té una energia que mai se li acaba, hi ha un equilibri entre ell i el meu fill, ja que el meu fill és més tranquil, més tancat i es complementen.
Volia fer-li una samarreta amb un dibuix que li agrades no ho tenia molt clar fins que un dia vaig descobrir que li agrada el Goku i tachin! aquí està la samarreta. Amb la bola de drac i personalitzada amb el seu nom.
Quan la vaig acabar em va agradar molt perquè d´alguna manera veig el Marc en el dibuix.
I ara clar el meu fill vol la seva samarreta del Goku, igual igual ...

Aquesta samarreta és una mica diferent normalment pinto tot el dibuix però en aquest cas he aprofitat el color de la mateixa per no pintar el que seria els pantalons i la samarreta del personatge ja que és el mateix color.

Detall


Jordi i Marc



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada