Busqueu en aquest bloc

Son Goku amb nuvol per Jordi i Samuel. Samarreta blau marí maniga llarga

Xandall per Samuel

Samarreta per Samuel 6 anys


Aquest és un xandall que li he fet al meu nebot perquè ja té 6 anys, li he fet la sisena bola de drac als pantalons i el Goku que també li vaig fer a Jordi, perquè també li va agradar, sobretot a la seva mare.
El Samuel no sabia que jo pintava samarretes i quan va saber que li havia pintat:
"El Goku lo has pintado tu? Pues eres una artista!"
Gràcies Samuel!


Aquest es el pantaló definitiu amb el seu nom.





Samarreta per Jordi


Samarreta per Jordi 5 anys

En Jordi després de fer-li la seva primera samarreta del Goku com la del seu amic, va voler una amb el Son Goku, va veure que tenia el dibuix aquest amb el núvol i aquest cap de setmana em vaig posar.
Ha costat que agafés el color que té ara, perquè és molt fosca la samarreta, he hagut de posar diverses capes de color perquè quedés com està. I avui ja la pot portar al col · legi, ahir encara no estava acabada, em faltava pintar el que és la pell d'un color més clar, semblava mulat el goku, ja dic que és perquè encara es notava el color blau de darrere. Però aquí està.





Samuel




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada